Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Wanneer uw printwerk klaar is, sturen wij u een email met het bericht dat uw bestelling klaar staat. Hierna kunt bij ons op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 bij ons terecht om uw bestelling op te halen.

Nee, dit kan helaas niet. Wij accepteren alleen maar pdf’tjes, omdat we anders onze server heel erg zouden vervuilen.

Ja, dit kan. Als u dit wilt kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice. Zij zullen u dan verder helpen.

Wanneer u een klacht heeft, kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice. Mail je klacht met het ordernummer en een foto van het product naar ons toe. Dan zullen we samen een oplossing zoeken.

Uw bestand moet voldoen aan de aanleverspecificaties. Deze kunt u vinden onder het kopje aanleverspecificaties. Wanneer u, uw bestand heeft aangeleverd, zullen we binnen 1 werkdag uw bestand controleren en kijken of deze aan de specificaties voldoen.

Wij zorgen ervoor dat uw bestand binnen één werkdag door onze specialisten is gecontroleerd. Wanneer uw bestand niet door de controlle heen komt, sturen wij u binnen één werkdag een email, met de gebreken van het bestand.

Indien uw bestand is goed gekeurd, gaan we dit bestand verwerken, en hoort u niks van ons.

Ja wij doen altijd een factuur bij uw bestelling, zodat u deze eventueel in kan dienen bij de belastingsdienst.

Wij streven er altijd naar om uw bestelling binnen 2 tot 5 werkdagen te leveren. Wanneer uw bestelling klaar is, sturen wij u een email wanneer uw bestelling verzonden word, of wanneer deze afgehaald kan worden.


Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op! We helpen je graag!